Wil jij ook inzicht en grip op je administratie?

Je hebt nu totaal geen grip op je administratie, het hoort erbij, maar leuk vind je het niet. Bonnetjes raak je kwijt, het is ieder kwartaal weer hard zoeken.

Ook weet je pas na een jaar de cijfers van vorig jaar. Je hebt dus totaal geen idee hoe je bedrijf ervoor staat. Laat staan dat je weet hoe het nú met je bedrijf gaat.

Herkenbaar?

Neem een administratie abonnement, hiermee word je volledig ontzorgd.

Een administratie abonnement is gemakkelijk, overzichtelijk en de administratie voeren kost jou véél minder werk, dus blijft er meer tijd over om te ondernemen. Er is altijd online inzage in de regelmatig bijgewerkte cijfers. Je hebt dus altijd een overzicht van de huidige stand van zaken. 

Het grote voordeel? De super efficiënte werkwijze om de administratie foutloos in te voeren, waardoor wij ons meer kunnen richten op het advies en bijsturen van de ondernemersplannen, doordat er écht inzicht gecreëerd is. Dus niet meer na een jaar pas weten hoe je er voor hebt gestaan.

De administratie is zo veel mogelijk geautomatiseerd en volledig online. Met speciale scan-en-herken-software worden de inkoopfacturen en bonnetjes ingelezen. In het begin kost het ons de meeste tijd om alles goed in te regelen en het systeem de bonnen 'leren' herkennen, maar na een paar maanden draait de administratie dan vlekkeloos.

Kortom, het is een uitgebreid pakket waarbij de gehele administratie door ons gevoerd wordt, de belastingzaken geregeld zijn en je er in feite ‘geen omkijken’ meer naar hebt. Je hoeft dus niet de boekhouding te komen brengen, maar alle facturen die je van leveranciers ontvangt, kun je per email of via de speciale App aanleveren.

Door de automatische bankkoppeling is het uitprinten van de bankafschriften ook niet nodig.

Wat is er inbegrepen bij de abonnementen?

  • Speciale Basecone-app, waarmee je bonnetjes kan fotograferen en kan uploaden naar de boekhouding
  • Speciaal emailadres waar de digitale facturen naartoe kunt mailen, zodat ze gelijk in je boekhouding terecht komen
  • Bankkoppeling met een zakelijke rekening bij de ING, Rabobank, ABN-AMRO of Knabb.
  • Regelmatig laten bijwerken van de boekhouding, het controleren en inboeken van de inkomende facturen/bonnen door IRIS Belastingconsultancy
  • 4 x per jaar BTW aangifte
  • 1 x per jaar evaluatiegesprek
  • 1 x per jaar het opmaken van de jaarrekening en de aangifte inkomstenbelasting voor ondernemers
  • Het aanvragen/wijzigen van de Voorlopige aanslag, indien nodig
  • Controle van de Toeslagen, wijzigingen doorvoeren hiervan en/of aanvragen als hier recht op blijkt te zijn

Wil je ook ontzorgd worden? Maak vandaag nog een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek.



JA, ik wil graag een GRATIS kennismakingsgesprek